Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazija pasinėrė į programavimo pasaulį

Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijoje spalio mėnesį vyko intensyvi programavimo savaitė, kurią organizavo informatikos mokytojai Marija Gučienė, Pavel Jemeljanov, Andžej Orlov, matematikos mokytoja Asta Abramovičienė, lietuvių kalbos mokytoja Jolita Žemienė, socialinių įgūdžių mokytoja Teresa Godlevskienė, fizinio ugdymo mokytojai Irina Burokienė ir Karolis Builys. Šis renginys – puiki proga ugdyti mokinių kūrybiškumą, loginį mąstymą ir skatinti domėjimąsi informacinėmis technologijomis.

Savaitės metu mokiniai turėjo galimybę susipažinti su įvairiomis programavimo kalbomis ir įrankiais, buvo organizuotos įvairios veiklos, pritaikytos skirtingų amžiaus grupių mokiniams. Jauniausi mokiniai susipažino su programavo blokeliais code.org svetainėje, kūrė animacijas ir žaidimus, atliko integruotus technologijų-informatikos, matematikos-informatikos, lietuvių kalbos-informatikos, fizinio ugdymo-informatikos projektus su Scratch ir TINKERCAD programomis. Vyresnieji mokiniai gilinosi į sudėtingesnes programavimo kalbas, tokias kaip Python aplinkoje TRIKET ir C++ CODE:BLOCKS aplinkoje.

Gimnazijoje vykusi programavimo savaitė neapsiėjo be įžvalgių „Telia Global Services Lithuania“ iniciatyva organizuojamo projekto paskaitų „Nuo ko pradėti, jei noriu dirbti su technologijomis“ ir „Kaip atrodys technologijų ateitis 2030-aisiais“, kurios mokiniams atvėrė duris į technologijų pasaulį. II–IV gimnazijos klasių mokinių dėmesys buvo sutelktas į ateitį – kaip technologijos keisis ir kokias galimybes jos atvers.

Mokiniai turėjo unikalią galimybę pasisemti įkvėpimo iš sėkmingo IT specialisto Vilniaus kolegijos elektronikos ir informatikos fakulteto programuotojo ir dėstytojo Mariaus Gžegoževskio.  Jis išsamiai pristatė Vilniaus kolegijos siūlomas studijų programas, akcentavo jų praktinį pobūdį ir glaudų ryšį su darbo rinka. Mokiniai sužinojo apie galimybę atlikti praktiką įvairiose įmonėse, įgijo vertingos darbo patirties dar studijų metu. Lektorius pasidalijo savo žiniomis apie įvairias programavimo kalbas, jų privalumus ir trūkumus. Mokiniai sužinojo, kurios kalbos yra populiariausios šiuo metu ir kokių įgūdžių reikės, norint tapti sėkmingu programuotoju.

Ypatingą įspūdį mokiniams paliko pristatymas apie Elektroninės įrangos muziejų ir jo virtualią 3D versiją, sukurtą naudojant Unreal Engine. Šis projektas parodė, kaip modernios technologijos gali būti panaudotos edukaciniais tikslais ir kaip jos keičia mūsų suvokimą apie pasaulį. Po paskaitos mokiniai turėjo galimybę užduoti klausimų.

Dėkojame Mariui Gžegoževskiui už įdomią paskaitą ir Vilniaus kolegijai už bendradarbiavimą ir raginame mokinius susimąstyti apie savo ateitį ir galimybes. Ar esame pasiruošę kurti ateitį su technologijomis?

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas